18+ Adults!
this site the web

Η καθηγήτρια των οργίων


Αυτή η είδηση που δημοσιεύεται σήμερα στην εφημερίδα Espresso, είναι δυστυχώς πέρα για πέρα αληθινή. Η ελληνίδα καθηγήτρια, δίδασκε το πρωί σε δημόσιο λύκειο και το απόγευμα σε νυχτερινό ιδιωτικό σχολείο, που ανήκει στις επιχειρήσεις μας. Εγώ ο γράφων ήμουν ο προϊστάμενός της και ομολογώ ότι με αιφνιδίασε. Ακούστε πώς έγινε:

Προχθές το απόγευμα, καθόμουν όπως πάντα στο γραφειάκι μου περιμένοντας τους μαθητές και τους καθηγητές να έρθουν. Πρώτη, όπως πάντα, κατέφθασε η εν λόγω καθηγήτρια και τη βοήθησα να βγάλει τα ρούχα της και να κάνει ένα ντους, καθώς ήρθε κατευθείαν από την προηγούμενη δουλειά της και δεν είχε προλάβει λίγο να φρεσκαριστεί...

Σημειώνω, για την ιστορία, ότι το ντους βρίσκεται μέσα στο χώρο του γραφείου μου, ανοιχτό και σε κοινή θέα. Οι καθηγητές, βλέπετε, δεν έχουν να κρύψουν τίποτα απ' τους προϊσταμένους τους. Γδύθηκα κι εγώ να κάνω ντους μαζί της, διότι είχα ιδρώσει λίγο απ' την αγωνία μην έρθουν οι μαθητές νωρίτερα και μας δούνε.

Τότε, ω τότε! Εντελώς απροειδοποίητα ήρθαν οι μαθητές! Επτά νταβλαράδες! Πριν προλάβω να τους σταματήσω, γδύθηκαν και όρμηξαν στο ντους, με την αιτιολογία πως στο σπίτι τους δεν ανάβουν θερμοσίφωνο για οικονομία. Ε, φτωχά παιδιά είναι, τα λυπήθηκα. Βγήκα όμως έξω απ' το ντους εγώ, αφού ο χώρος ήταν περιορισμένος και ήδη η καθηγήτρια βογγούσε.

Καλά που είδα στο διάδρομο να περνά μια άλλη καθηγήτρια και πήγα κι έκανα τη δουλειά μου. Την πρώτη καθηγήτρια την αγγάρεψαν οι επτά προαναφερθέντες μαθητές και δεν τής αφήσανε κοκαλάκι στο τέλος. Όθεν και η εφημερίδα τα γράφει με το σι και με το νίγμα! Πάρτε τη, διαβάστε τη, ξεκοκαλίστε τη. Μην τής αφήσετε κοκαλάκι!

Τάκης Χρυσός
 

Ακατάλληλο για ανηλίκους

Προσοχή: Το παρόν ιστολόγιο είναι αυστηρά ακατάλληλο για ανηλίκους. Αν συνεπώς είστε κάτω των 18 ετών, απομακρυνθείτε άμεσα από αυτή την ιστοσελίδα.

Ιστοσελίδες για ενηλίκους