18+ Adults!
this site the web

Πάμελα Νταβίντ - Βυζάκια έξω για την Αργεντινή


Γυμνόστηθων συνέχεια: Η μεγάλη νίκη της Αργεντινής επί του Μεξικού ενθουσίασε τους φίλους της «αλμπισελέστε». Μάλιστα η Πάμελα Νταβίντ η φανατική αυτή οπαδός η οποία βρέθηκε στο γήπεδο ενθουσιάστηκε τόσο πολύ που τα έβγαλε όλα. Μακάρι να συνεχίσει έτσι και εμείς θα υποστηρίζουμε ως το τέλος Αργεντινή.

Ακολουθεί συνέντευξη με την Πάμελα Νταβίντ:

Τάκης Χρυσόπουλος: Αγαπητή Παμ, συγχαρητήρια για την ομάδα σου! Έχει πολύ ωραία βυζιά.

Πάμελα Νταβίντ: Αχ, καλέ, πώς τα λέτε!...

Τάκης Χρυσόπουλος: Αμ, αυτός ο Βερόν, βρε παιδί μου! Τι καράφλας. Σας τα έχει φιλήσει ποτέ;

Πάμελα Νταβίντ: Φιλήσει; Ω, πόσο θα το ποθούσααα! Αλλά δυστυχώς (λυγμός) δεν εεε, έτυχε ποτέ...

Τάκης Χρυσόπουλος: Α, κατάλαβα! Ο Μέσσι ίσως;

Πάμελα Νταβίντ: Όχι, ούτε ο Μέσσι... (Βαθύς αναστεναγμός).

Τάκης Χρυσόπουλος: Ποιος τότε; Ποιος, οέο;

Πάμελα Νταβίντ: Μα, το "χέρι του θεού", καλέ! Μονάχα αυτό με αγγίζει εκεί πάνω! Ο Ντιεγκίτος μου, η αγαπούλα μου, ο τζουτζουκάκος μου, που κυλιέται στο χορτάρι μόνο για μένα!...

Τάκης Χρυσόπουλος: Είναι ωραία η αίσθηση; Εεε, εννοούσα, τον Νταβίντ Βίγια τι τον έχετε; Καμιά συγγένεια ίσως;

Πάμελα Νταβίντ: Συγγένεια δεν έχουμε, λυπάμαι... Αλλά τον έχω, να εδώ, στην καρδιά μου. Δώστε μου το χέρι σας, να σάς δείξω πού ακριβώς τον έχω...

Εδώ τελειώνουμε αυτή τη συνέντευξη, διότι το παρόν ιστολόγιο είναι μεν ακατάλληλο, αλλά μπορεί να μας το αναβαθμίσουνε σε υπέρ-ακατάλληλο και πλέον θα επιτρέπεται η είσοδος αποκλειστικά στους ελέφαντες. Ελπίζουμε πάντως να χαρήκατε αρκούντως. Χε, χε!...

Χρυσές (ολόχρυσες) Γνωριμίες!

Υ.Γ.: Ετοιμάζουμε γραφείο γνωριμιών και θα σάς βρίσκουμε ρωσίδες μούρλια! Μη φύγει κανείς!...


Naked Massage (Ιστολόγιο για πιο soft καταστάσεις)
 

Ακατάλληλο για ανηλίκους

Προσοχή: Το παρόν ιστολόγιο είναι αυστηρά ακατάλληλο για ανηλίκους. Αν συνεπώς είστε κάτω των 18 ετών, απομακρυνθείτε άμεσα από αυτή την ιστοσελίδα.

Ιστοσελίδες για ενηλίκους